Misiune
Dezvoltarea sistemului educaţional pentru a fi compatibil în mod continuu cu cel practicat în Uniunea Europeană, astfel încât absolvenţii universităţii să fie recunoscuţi ca specialişti europeni în domeniul managementului în conformitate cu cerinţele actuale ale pieţei forţei de muncă din România şi din statele UE promovând un ansamblu de valori bazat pe solidaritate, nediscriminare, echitate, obiectivitate ştiinţifică, creativitate si dinamism.
Obiective:
- formarea ansamblului de cunoştinţe, competenţe şi abilităţi necesare specialiştilor din domeniul marketingului în conformitate cu cerinţele actuale ale pieţei forţei de muncă;
- formarea de specialişti cu studii superioare pentru domeniul economic specializaţi în management;
- formarea de specialişti cu studii superioare în domeniul conducerii întreprinderii;
- formarea de specialişti în domeniul antreprenoriatului;
- atragerea studenţilor în activitatea cercetare ştiinţifică prin implicarea în proiecte ştiinţifice naţionale şi internaţionale;
- satisfacerea cerinţelor beneficiarilor prin utilizarea unui proces educaţional performant, bazat pe noile tehnologii ale informaţiei şi comunicării.
Cerinţe pentru absolvirea ciclului
- Credite pentru discipline obligatorii şi opţionale 180, din care credite pentru practică 3
- Susţinerea şi promovarea lucrării de licenţă 10
Competenţele generale
- culegerea, analiza şi interpretarea de date şi de informaţii din punct de vedere cantitativ şi calitativ, din diverse surse alternative, respectiv din contexte profesionale reale şi din literatura în domeniu, pentru formularea de argumente, decizii şi demersuri concrete;
- utilizarea unor moduri diverse de comunicare scrisă şi orală, inclusiv într-o limbă străină;
- utilizarea tehnologiilor informatice;
- asumarea responsabilităţii de a elabora un program personal de autoperfecţionare;
Competenţele profesionale:
- identificarea, analiza şi gestionarea elementelor care definesc mediul intern şi extern al organizaţiei prin analiză diagnostic;
- elaborarea şi implementarea de strategii ale organizaţiei;
- elaborarea şi implementarea sistemului de management (şi a subsistemelor sale);
- identificarea, analiza şi eficientizarea funcţiilor managementului;
- fundamentarea, adoptarea şi implementarea deciziilor pentru organizaţii de mică complexitate;
- culegerea, prelucrarea şi utilizarea bazelor de date în aplicarea metodelor, tehnicilor şi procedurilor de management
Posibilitati de angajare
- Economist in cadrul compartimentelor: strategii, dezvoltare, organizarea productiei si a muncii, resurse umane, pregatirea, programanrea si urmarireea productiei
- Referent de specialitate
- Dezvoltarea propriei afaceri
- Manager, asistent manager
Program de studii de 3 ani forma de invatamant ZI si ID
Vizualizare plan de învătământ de zi:
- incepand cu 2018 - studii cu frecventa
- incepand cu 2018 - studii fara frecventa
- varianta in limba engleza
Lista disciplinelor studiate în cadrul programului Management
Anul I, Semestrul I
- Microeconomie
- Matematici aplicate în economie
- Dreptul afacerilor
- Informatică economică
- Geopolitică
- Elemente de tehnologie
- Limba străină în afaceri I (eng) (it)
- Educaţie fizică și sport
Anul I, Semestrul II
- Macroeconomie
- Bazele contabilităţii
- Baze de date
- Statistică economică
- Economie Europeană
- Limba străină în afaceri II (eng) (it)
- Educaţie fizică și sport
Anul II, Semestrul I
- Management
- Contabilitate financiară
- Finanţe publice
- Marketing
- Limba străină în afaceri (en) (fr) (it)
- Econometrie
- Educaţie fizica
Anul II, Semestrul II
- Finanţele întreprinderii
- Contabilitate de gestiune
- Logistică
- Managementul producţiei
- Managementul IMM-urilor
- Practică
- Sociologie economică
- Educație fizică și sport
Anul III, Semestrul I
- Comunicare şi negociere în afaceri
- Analiză economico-financiară
- Management operaţional
- Managementul resurselor umane
- Managementul IMM
- Managementul mediului
- Management comparat
- Instruire asistată de calculator (disciplină opțională)
Anul III, Semestrul II
- Managementul investiţiilor
- Modelarea fenomenelor economice și sociale
- Proiecte economice
- Management strategic
- Managementul serviciilor
- Elaborarea lucrării de licentă
- Dezvoltare regională şi locală