Marketing

Competențe profesionale

  • Analiza pietei in corelatie cu mediul intern al organizatiei
  • Cunoasterea situatiilor de cumparare, comunicare si consum precum si a comportamentuluii de raspuns al consumatorilor
  • Segmentarea pieteti si definirea cuplurilor produse-piete
  • Elaborarea strategiilor de pozitionare a ofertei
  • Elaborarea si gestiunea strategiei de marketing
  • Implementarea strategiei de marketing a organizatiei

Posibilități de angajare

  • Conducatori in activitatea de vanzare si marketing, sef serviciu marketing, manager marketing, ofiter bancar marketing, specialist marketing consilier economist in comert si marketing, expert economist in comert si marketing, referent de specialitate marketing, cercetator economist in marketing, agent de turism

Program de studii de 2 ani forma de ZI


Vizualizare plan de învățământ: Plan de invatamant incepand cu 2018

Fise discipline

Lista disciplinelor studiate în cadrul programului de studiu Marketing

Anul I, Semestrul  I

Anul I, Semestrul  II

Anul II, Semestrul  I

Anul II, Semestrul  II