Managementul Organizațiilor de Turism și Servicii

Competente profesionale

  • Gestionarea relatiilor cu clientii si furnizarii
  • Gestionarea si alocarea resurselor materiale si financiare
  • Asigurarea calitatii prestatiilor in turism si servicii
  • Fundamentarea, elaborarea si implementarea deciziilor pentru organizatii de mare complexitate
  • Crearea bazelor de date, gestionarea informatiilor in vederea aplicarii metodelor, tehnicilor si procedurilor manageriale

Posibilitati de angajare

  • Conducator in turism, activitati ospitaliere, activitati de alimentatie si activitati de agrement, manager in activitatea de turism, director de agentie de turism, tour-operator, conducatori in comertul cu ridicata si cu amanauntul, expert aplicare legislatie armonizata in domeniul industriei si comertuluii, consilier economist in comert si marketing

Program de studii de 2 ani forma de ZI


Vizualizare plan de învățământ: 

Fise discipline

Lista disciplinelor studiate în cadrul programului de studii Managementul Organizațiilor de Turism și Servicii

Anul II, Semestrul  I

Anul II, Semestrul  II