Managementul Organizațiilor de Turism și Servicii
Competente profesionale
- Gestionarea relatiilor cu clientii si furnizarii
- Gestionarea si alocarea resurselor materiale si financiare
- Asigurarea calitatii prestatiilor in turism si servicii
- Fundamentarea, elaborarea si implementarea deciziilor pentru organizatii de mare complexitate
- Crearea bazelor de date, gestionarea informatiilor in vederea aplicarii metodelor, tehnicilor si procedurilor manageriale
Posibilitati de angajare
- Conducator in turism, activitati ospitaliere, activitati de alimentatie si activitati de agrement, manager in activitatea de turism, director de agentie de turism, tour-operator, conducatori in comertul cu ridicata si cu amanauntul, expert aplicare legislatie armonizata in domeniul industriei si comertuluii, consilier economist in comert si marketing
Program de studii de 2 ani forma de ZI
Vizualizare plan de învățământ:
- Plan de invatamant incepand cu 2018
- Plan de invatamant in limba engleza
Fise discipline
Lista disciplinelor studiate în cadrul programului de studii Managementul Organizațiilor de Turism și Servicii
Anul II, Semestrul I
- Dezvoltare durabilă şi ecoturism
- Managementul unităţilor turistice
- Metodologia cercetării ştiinţifice
- Urbanism comercial
Anul II, Semestrul II
- Managementul calităţii serviciilor turistice
- Comerţ electronic
- Proiecte de management
- Practică
- Elaborarea lucrării de disertaţie